پایان نامه با موضوع نقش ابهام گریزی و فساد اداری در سازمان‌های دولتی
نوشته شده توسط : پریسا

عنوان کامل پایان نامه :

 بررسی عوامل فرهنگ سازمانی بر اساس مدل هافستد در پیشگیری از فساد اداری در سازمان‌های دولتی مطالعه‌ی موردی سازمان جهO9P988-5

قسمتی از متن پایان نامه :

 

مقدمه

شاید بتوان گفت که مهم‍‌ترین بخش هر تحقیق را کار عملی و چگونگی جمع‌آوری اطلاعات و نحوه تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع‌آوری شده تشکیل می‌دهد. بنابراین انتخاب روش یا روش‌هایی که بتواند به بهترین وجه خصوصیات و ویژگی‌های اطلاعات جمع‌آوری شده را تحلیل و گزارش نماید از اهمیت خاصی برخوردار است.

تحقیق، کنکاش ماهرانه، منظم و دقیق در پدیده‌هاست. تحقیق با ساختار منظم‌تری از کنکاش توام است که منجر به نوعی ثبت مراحل و گزارش نتایج و دستاوردها می‌شود (دلاور، ۱۳۸۷). در واقع تحقیق جستجوی منظم برای مشخص‌کردن یک موقعیت نامعین است. بنابراین تحقیق فرآیندی است که از طریق آن می‌توان درباره «ناشناخته» به جستجو پرداخت و نسبت به آن شناخت لازم را کسب کرد. در این فرایند از چگونگی گردآوری شواهد و تبدیل آن به یافته‌ها، تحت عنوان روش‌شناسی یاد می‌شود. این سوال که «چگونه داده‌ها گردآوری می‌شوند و مورد تفسیر قرار می‌گیرند، به‌طوری که ابهام حاصل از آن‌ها به حداقل ممکن کاهش یابد» مربوط به روش‌شناسی تحقیق است (سرمد و همکاران، ۱۳۹۱). بدین خاطر یکی از مهمترین مراحل تحقیقات علمی، انتخاب روش مناسب برای انجام پژوهش است. منظور از انتخاب روش تحقیق این است که مشخص کنیم، چه روش تحقیقی برای بررسی موضوع خاصی لازم است و انتخاب روش تحقیق به عهده محقق است و او باید در انتخاب روش صحیح تحقیق حساسیت لازم به عمل آورد (خلیلی شورینی, ۱۳۸۶).

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

 

۱-۳-۱ اهداف اصلی پژوهش:

مطالعه و بررسی قدرت پیشگیری کننده عوامل فرهنگ سازمانی مدل هافستد از فساد اداری.

۱-۳-۲ اهداف جزئی پژوهش:

ارائه و تعیین راه‌کارها به مدیران در سازمان، جهت شناخت مقوله فساد اداری و تلاش در جهت اشاعه فرهنگ سازمانی متناسب در بین کارکنان سازمان به منظور پیشگیری از فساد اداری.

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : بررسی عوامل فرهنگ سازمانی بر اساس مدل هافستد در پیشگیری از فساد اداری در سازمان‌های دولتی مطالعه‌ی موردی سازمان جهO9P988-5  با فرمت ورد





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: